25 Temmuz 2013 Perşembe

YVES ROCHER Göz Altı ve Kusur Kapatıcı (Flawless Finish Corrector)



merhabaa :)

Evet sevdiğim bi ürün.Bu aralar gözaltı kapatıcısı olarak bunu kullanıyorum.
Yalnız Yumuşak dokulu bi ürün olduğunu söyleseler de.Benim göz altım çok kuru olduğundan dolayı, ilk önce nemlendirici sürüyorum ardından bununla kapatıyorum.

Ben süngerle fondöten vs. ile cildimi kapatmayı sevmiyorum e bu ürünü de ya parmağına alıcan ya da küçük süngerle.E tırnaklarım uzun:) demem o ki kabından dolayı kullanışı benim için zor bi ürün.

Kapatıcılığı iyi gibi desem de mutlaka teninizde şöyle bir deneyin.

Ayrıca gözümün altında ne yağ bezesi ne de alerji yaptı.

fiyatı biraz tuzlu 45 tl civarı.fakat ben indirimdeyken 35 mi ne o kadara almıştım.

not olarak: 10 üzerinden 7 veriyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder