25 Temmuz 2013 Perşembe

AURIGA Cernor Xo Krem 10ml (gözaltı morlukları için)

merhaba kızlarrr :)
Malesefff genetik gözaltı morluklarım var.Ve şunu söyleyeyim benim derdimi ancak gözaltı morluğu şikayeti olanlar anlar.Gerçekten insanın canına tak ediyor.Kapatıcılar şunlar bunlar bi işe yaramıyor gözaltı morluğun fazla ise.

Neysee..

Kızlaar şimdi ben bu ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Ürün açıklamasında etki süresi 2-4 ay arası diyor.
daha 2. ayıma girdim tık yok,hiç bir iyileşme yok.

Ayrıca ürünün minik kırışıklıklara da iyi geleceği yazıyordu valla ben farkedemedim.iyi geldi mi gelmedi mi:(

Şuana kadar ürün beni tatmin etmedi.Ama sabırla 4. ayıma kadar kullanmaya devam edicem ve gelişmeleri burdan yazıcam.

Fiyat 55 tl civarı idi.Bu arada görünüşe aldanmayın.Kremin boyutu işaret parmağım kadar..

Hepinize morsuz gözaltlarııı :((   :))muck muck


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder