13 Temmuz 2013 Cumartesi

Heliocare Advanced Colour gel cream spf 50 (Bronzlaştırıcı Renkli Jel Krem)

Merhaba kızlarr:)
İlk ürünüme çok kısa süre kullandığım bi ürünle başlayacağım.Bu ürünü zoretanin (roaccutane) tedavisi görürken doktorum önermişti.Fondöten etkisi de var dedi alllllaaaahh diyerek balıklama atladım.

Görüldüğü gibi 50 faktör yüksek derecede koruma özelliği var.bu konuda okeyim.

Cildimde fazla bir yağlanma yapmadı..bu konuda da okeyim.

Fakat cilt rengin açık olduğu için rengi bana koyu geldi ve kısa süre kullandım.Boyun bölgem beyaz suratım esmer oldu.Açık renk tene sahip kızlara önerim alırken teninize deneyip de alın.

Ama sonuç olarak gayet başarılı ve kaliteli bir ürün.
Ben aldığımda fiyatı 55TL civarı idi.

Hepinize süperr güzelliklerr :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder