13 Temmuz 2013 Cumartesi

missha perfect cover bb cream VE missha B.B Boomer




Merhaba kızlarr:)

İçtenlikle söylüyorum ki,kullandığım en mükemmel ürünlerden biridir.
Korelilerin ürettiği bi ürün zaten koreliler pek bi düşkün ciltlerine ve piyasayada da pek bi hakimler..
Ürünün doğal olduğunu iddia ediyorlar.İçeriğinde de  bilmediğim zilyon tane bitki var.

Gelelim ürüne, ilk önce no:21 20ml almıştım.Missha TR sitesinden.Sonra bitirdim ve 50ml liğini aldım.
Yani o kadar beğendim.

Cildimde yağlanma yapmadı ki cildim karma yağlı arasıdır.

Kapatıcılık özelliği mükemmel.Resmen bebeksi bir cildin oluyor.



missha  B.B Boomer

Missha'dan beklenildiği gibi yine mükemmel bi ürün.
İddia ettikleri,
Gözenek kontrolü
Yağ kontrolü
Bolca nem
Kırışıklık kontrolü

Ayrıca bu ürünü makyaj altına baz olarak kullanabileceğimiz yazıyor.

Bendeki sonuçlara gelecek olursam,
Asla yağlanma yapmıyor
Cildim ipeksi bi hale geliyor :))

ve missha bb krem altında ikisi beraber mükemmel bişey oluyor.

Tavsiyem ,gayet güzel.Bence alabilirsiniz.

*Cildinizin reaksiyon gösterme durumuna karşı, ilk önce küçük bi bölgede deneme yapınız :)

güzellik dilerimm :**


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder